
Grand Melee - Pesa
Kirjeldus
Kui mängite fantaasiavideomängu või RPG-d, on teie tegelane tõenäoliselt relvastatud kaugus- või lähivõitlusrelvadega või nende kahe kombinatsiooniga. Kaugusrelvad, nagu vibu, on suurepärased, sest võimaldavad teil vaenlasi välja lüüa enne, kui nad levialasse jõuavad. Välja arvatud juhul, kui neil on relvi, mille laskeulatus on suurem kui teil. Kuid ärge unustage võimsaid lähivõitlusrelvi, nagu kirves või nui, et purustada mõni pikslipea. Täna sukeldume tarkvaraarendaja Thunderkicki Grand Melee slotikasse. See on kleepuva võidusümboli ja korduskeerutustega slotikas, mis rikub reegleid, mille järgi sellised mängud tavaliselt mängivad. Kokkuvõttes midagi uut, miks mitte siis veidi tülitseda ja vaadata, mis juhtub?
Esmamulje oli Thunderkicki mängu kohta üllatavalt rahulik. Mitte, et Grand Melee välimuses või helides midagi häirivat oleks, kuid ta ei olnud toretsev, nagu Thunderkicki mänguautomaatide puhul sageli juhtub. Allpool näeme pealtvaatajate rahvahulka, kes jälgivad etendust, mis toimub mängumaatriksil, mis asub kõrgendatud laval, mida ääristavad mitmed triibulised paviljonid ja puud. Veelgi kaugemal taustal tõuseb loss, mis tugevdab ideed, et mängijad on rännanud ajas tagasi keskaegsesse Euroopasse, et osaleda suurel lähivõitlusel.
Looja kirjeldab Grand Meleed kui väga muutlikku mänguautomaati, mille vaikimisi teoreetiline tootlus mängijale on 96,17%. Ja meie omakorda kutsume teid proovima Grand Melee mängimist tasuta. Pärast seda saad valida endale sobiva online kasiino, kus see toode pärisraha režiimis saadaval on.
Grand Melee slotika ülevaade
Selle masina mänguruudustik koosneb viiest rullikust, millest igaühel on 4 sümbolit, mis kasutab ebatavalist omavahel ühendatud makseviiside süsteemi. Sisuliselt kasu alustage kõige vasakpoolsemast rullist ja peavad olema üksteisega ühendatud vähemalt 3 kõrvuti asetseva rulliga, tasapinnaliselt või nurgast nurka. Kui see kõlab segadusse ajavalt, on palgatabelil käepärane pilt selle kõige toimimisest.
Maksetabel näitab ka 10 tavalise maksesümboli väärtusi. 5 väiksema väärtusega sümbolit on 10-A kaardisümbolid, mille väärtus on 1-1,5-kordne panus 5 madala tasuga sümboli võitmisel, samas kui 5 suurema väärtusega sümbolit on erinevat värvi ja tüüpi sümbolid. Viiest sobivast premium-sümbolist koosnev võit maksab 3-10-kordse panuse.
Kuidas mängida Grand Melee slotikat
Gameplay Grand Melee kasutajad on juba kirjeldanud kui originaalset. Siin ei ole wild-sümboleid, küll aga on hajumine ning korduskeerutuste funktsiooni ajal võivad mõned erisümbolid maanduda. Teine funktsioon, millele tähelepanu pöörata, on tasuta keerutused.
Sticky Respin funktsioon
Kui kleepuva korduse funktsioon kogemata käivitub, valitakse juhuslik sümbol (kuid mitte sümboli uuendamise, sümboli laiendamise või mänguala laiendamise sümbolid) ja kuvatakse rullide kohal. Kui vähemalt 5 valitud sümbolit langevad kuhugi ruudustikule, muutuvad need "kleepuvaks" ja lukustuvad oma kohale. Uuesti keerutamise funktsiooni ajal lukustub ka uute valitud sümbolite maandumine ja ülejäänud positsioonid korduvad. Kui uusi valitud sümboleid pole, hinnatakse kleepuva sümboli võitu ja funktsioon lõpeb. Korduskeerutuste ajal võivad ilmuda ka erisümbolid:
- Sümbolite uuendamine – see sümbol võib näida muutvat kõik kleepsümbolid väärtuslikumateks kleepsümboliteks.
- Sümboli laienemine – see sümbol võib muutuda kleepuvaks sümboliks ja seejärel laieneda vertikaalselt kogu rulliku ulatuses.
- Mänguvälja laiendamise funktsioon – see sümbol võib ilmuda ekraanile, muutudes kleepuvaks sümboliks ja lisada ruudustiku ülaossa uue rea. Maksimaalne ruudustik võib koosneda 7 reast.
Boonusmäng
5 või enama hajusümboli maandumine käivitab boonusmängu. See võib juhtuda ka Sticky Respin funktsiooni ajal, kui rullide kohal olevale alale ilmub hajumise sümbol, mis tähendab, et see jääb korduskeerutuste ajal kinni. Sel juhul jätkuvad korduskeerutused, kuni ilmuvad uued hajuvussümbolid. Tasuta keerutuste arv on võrdne scatter-sümbolite arvuga ringi alguses ja boonusmängu saab uuesti käivitada. Edenemise jälgimiseks saad kasutada rullide all asuvat boonusloendurit. Loendur lähtestub iga keerutuse ja tasuta keerutuse vahel. Eeldatavasti on sümbolid valitud nii, et need sagedamini välja kukuksid, kuid mängu kirjelduses pole selle kohta midagi öeldud.
Palgatabel
- 10 - x0,2-x1;
- J - x0,2-x1,1;
- Q - x0,2-x1,2;
- K - x0,3-x1,3;
- A - x0,3-x1,5;
- sinises kiivris tegelane - x0,5-x3;
- rohelises kiivris tegelane — x0,6-x3,5;
- tegelane lillas kiivris - x0,7-x4;
- punases kiivris tegelane - x0,8-x5;
- kuldses kiivris tegelane - x1-x10.
RTP – 96,17%
Populaarsed küsimused mänguautomaadi kohta Grand Melee
Autor: Olga Shkolina

