Crapide peamised põhimõtted
Algajad, kes mängivad veebis esimest korda craps’i, võivad end üle koormata, eriti kui nad hakkavad panust valima. Tegelikult pole kräppide mängimise õppimine kaugeltki keeruline, kuna reeglid ei muutu kunagi ja mängurid ei ole kohustatud oma esimestel katsetel kasutama keerulisi panustamisstrateegiaid. Ühel hetkel võib igaüks leida oma parima viisi, kuidas crapsi mängida. On mitu jamareeglit, mida on üsna oluline meelde jätta:
- Väljatuleku lava. Ainsad kehtivad panustamisvõimalused on passpanused. Tulistaja loobib luud alles pärast seda, kui kõik teised mängurid on oma palga teenimise lõpetanud.
- Põhimäng. Pärast punkti määratlemist määravad mängurid oma žetoonid erinevatele maandumiskontide väärtusele. Seega võivad mõned otsustada maksta kas oma valitud numbri või punkti hankimise eest. Laskur-mängija heidab elevandiluud üles, kuni tabab 7 või punkti.
- Mängu lõpetamine. Punkti saades teenib laskur võimaluse järgmises mängus sellele positsioonile jääda. Seitsme maandumine muudab nad seitsmeseks, andes seega tulistaja staatuse kellelegi teisele.
Neid reegleid on tegelikult lihtne meelde jätta ja nendega kursis olla. Craps muutub erinevate saadaolevate panuste tundmaõppimisel pisut ülekaalukamaks.
Crapsi kihlveo variatsioonid
Palga maksmine on jamade mängimise põhiaspekt. Kräppide mängimise mõistmiseks ei ole kohustuslik iga panust pähe õppida, kuid soovitatav on proovida ja kasutada vähemalt kõige elementaarsemaid, muutes sellega mängimise palju mugavamaks. Kui aga sunnite end neid kõiki pähe õppima, muudab see mängu kindlasti palju vähem masendavaks ja mitmekesisemaks. Crapsil on järgmised panustamisvõimalused:
- Pass Line. Panustaja võib kuulutada võitjaks, kui elevandiluud kukuvad 7 või 11. Kui nad aga viskavad 2, 3 või 12, on panus kadunud. Mistahes nimetamata numbri tabamine muudab need oluliseks. See tähendab, et see number peab võitmiseks uuesti maanduma, kuid 7 tabamine on kohene kaotus.
- Ära ületa joont. Selle palga tegemisel on mõnevõrra vastupidised tingimused. Selleks, et panustajad võitksid, on nõutav luude arv 2, 3 või 12, kuid ainult väljatuleku etapis. 7 või 11 toob kaasa kaotuse. Pärast väljumisfaasi kaotavad panustajad, kui luud saavad punkti, ja võidavad seitsme viskamisega.
Pange tähele, et pärast väljatuleku etapi lõpetamist ja punkti kindlaksmääramist saavad mängijad teha sarnaseid panuseid, mida nimetatakse "Tule" ja "Ära tule". Kuigi need on esmapilgul sarnased, on neil eelmistel tüüpidel vastupidised tingimused.
- Tule. Panus käivitub ainult siis, kui enne punkti viskamist tabatakse seitse või üksteist. Sellel strateegial on oma "tulemispunkt", mis näeb välja samamoodi nagu algne, kuid võitmiseks tuleb see uuesti maanduda.
- Ära tule. See kihlvedu tabab, kui luud löövad punkti enne seitset või ühtteist. Sarnaselt eelmisele tüübile muutub veel üks number "tulemispunktiks", kuid nüüd toob kordamine kaasa kaotuse. Võidu saamiseks on vaja 7.
Kõikidel eelnevalt mainitud panustel on “paar” väljamaksete koefitsient (1:1).
- Põld. Kui luud langevad 3, 4, 9, 10 või 11 peale, käivitub see panus ühtlase väljamaksega. 2 või 12 veeremine korrutab panuse kahega. Iga muu number muudab selle kahjumi.
- Koefitsientide loomine. See panustamine on võimalik ainult pärast passi või come-panust ja see toimib nende panuste lisana. Pass line koefitsient võidab, kui lööb punkti enne seitset. Ärge ületage koefitsiente, mis töötavad vastupidi – seitse võidu eest, punkt kaotuse eest.
- Koht. Neid saab määrata igal ajal pärast esialgset vooru. Sellele strateegiale panustades valib panustaja numbri, mis peab saama enne 7.
- Suur 6/8. Tehtud mõnel ringil pärast väljatulekut, käivitub see panus ainult siis, kui laskur viskab 6 või 8 enne 7.
- Hardways. See palk on tehtud "kõvade" numbrite järgi. Kõvad arvud on need, mis tulenevad mõlemast luust, millel on võrdsed numbrid. Täpsustuseks on need järgmised: 4, 6, 8 ja 10. Näiteks kõva 10 tähendab, et mõlemad luud tabavad 5. Panustaja võitmiseks peavad arvud enne seitsme maandumist langema.
Samuti on veel mitu panust, mida nimetatakse ühe veeretamiseks või ettepanekuteks. Need panused on silmapaistvad oma suurte väljamaksete koefitsientide poolest ja on ülimalt populaarsed mängijate seas, kes soovivad vastutasuks suuremate hüvede eest riskida. Ettepanekud hõlmavad järgmist:
- Igasugune jama. Tabamused heites 2, 3 või 12.
- 2 või 12. Päästikud, kui maandutakse 2 või 12.
- 3 või 11. Võidab 3 või 11 viskamisel.
- Mis tahes 7. Tabamused, kui maandutakse 7.
Palgatüüpide päheõppimine võib aidata mängijatel luua oma mängustrateegiaid või lihtsalt lõbu huvides mängu mitmekesistada.
Preemia koefitsiendid
Veel üks oluline ja abistav mänguaspekt. Konkreetse numbri maandumise võimalused on otseselt seotud auhindadega, mida võidakse loota, kui mängitakse Internetis raha eest kräppe. Lihtsamalt öeldes, mida väiksem on võimalus, et number veereb, seda suurem on preemia summa. Pange tähele, et väljamaksete koefitsiendid võivad vastavalt igale strateegiale kõikuda. Selle aspekti mõistmine on oluline kiipide tõhusamaks paigutamiseks mängulauale. Mängu palkadel on järgmised väljamaksekoefitsiendid:
Panuse tüüp | Väljamakse koefitsiendid |
Pass Line/tule | 1 kuni 1 |
Ära passi/ära tule | 1 kuni 1 |
Laying Pass Line Odds | 1:2 4 või 10 peal; 2:3 5 või 9 peal; 5:6 6 või 8 peale |
Koefitsientide määramine Ära ületa joont | 2:1 4 või 10 peal; 3:2 5 või 9 vastu; 5:6 6 või 8 peale |
Põld | 1:1 3, 4, 9, 10 või 11 jaoks; 2:1 2 või 12 vastu |
Koht | 9:5 4 või 10 peal; 7:5 5-le või 9-le; 7:6 6 või 8 peale |
Suur Kuus ja Suur Kaheksa | 1 kuni 1 |
Hardways | 9:1 6 või 8 peale 7:1 4 või 10 peale |
Propositsioonilised panused | |
Igasugune jama | 7 kuni 1 |
2 või 12 | 30 kuni 1 |
3 või 11 | 15 kuni 1 |
Igasugune 7 | 4 kuni 1 |
Selle lehe kasutamisel muutub potentsiaalsete hüvede arvutamine palju lihtsamaks. Enamik mängijaid kasutab sageli koefitsientide jagamist kaheks osaks, kuna see on lihtsaim viis arvutamiseks. Näiteks, kui veerete kuue koefitsientidega, on väljamakse 5 kuni 6. See tähendab, et krupjee lisab 5 dollarit iga 6 dollari kohta, mille võidate.
Mitmesugused reeglid
On olemas põhimõtted, mida iga craps-mängija peaks parima mängukogemuse saavutamiseks järgima. Need puudutavad enamasti mängu etiketti, kuid nende meelespidamine aitab alustaval mängijal vältida konflikte kaasmängurite ja poksimeestega:
- Crapsi lauad ei ole piiramatud. Korraga saab mängu mängida vaid piiratud arv mängijaid ning rahvarohke vältimine tunneb end palju mugavamalt ja kontsentreeritumalt. Seega, kui laua ümber on vähe või üldse mitte rahvast, muudab see mängu palju nauditavamaks. Lisaks on olemas piiratud hulk spetsiaalseid riiuleid krõpsude jaoks, mida krupjee kasutab palkade jälgimiseks. See reegel kehtib ainult maapealsete kasiinode kohta.
- Pidage meeles laskuri etiketti. Kui laskur-mängija lõpetab matši punkti viskamisega, jääb ta sellele positsioonile järgmiseks matšiks kuni seitsme tabamiseni või mängust lahkumiseni.
- Üksikisikule panuseid ei tehta. Kõik selle mängu panustamisvõimalused on tehtud eranditult paari luu tulemusel. Panuse panemine ühele täringule on otsene reeglite rikkumine.
- Pidage meeles panustamisperioodi. Kui diiler teatab, et žetoone võetakse vastu, on mängijatel lubatud oma panused teha.
- Soovitatav eelkoolitus. Igal algajal on soovitatav proovida mängida online-tasuta crapsi versiooni, et õppida mängu põhitõdesid ilma rahaga riskimata.
Üldiselt muudab nende lihtsate põhimõtete järgimine ja vähemalt mõne kõige elementaarsema panustamisstrateegia õppimine mängukogemuse kindlasti palju nauditavamaks ja lihtsamaks.
Miks mängida Crapsi võrgus?
Crapsi mängu võrguvariandis osalemine on ilmselt parim viis mõista, kui nauditav see mäng võib olla. Veebimänguga liitumine on kiire ja mugava mängukogemuse täielik garantii. Pealegi peavad paljud kaasaegsed mängurid parimates online craps kasiinodes mängimist palju mugavamaks kui maapealsetes hasartmängudes, becEstoniae online kasiinodel on palju rohkem kasulikke funktsioone, nagu lojaalsusprogrammid, boonused ja kiired sularahata tehingud.
Internetikasiinos crapsi mängimise valimine võib olla turvalise ja pettustevaba mängu tagatis. Online-hasartmängude veebisaidid kasutavad kogu tarkvara jaoks juhuslike numbrite generaatori süsteemi. Selle süsteemi tulemused on absoluutselt ettearvamatud ja neid on võimatu mingil viisil muuta.