![Crab Trap](/images/slots/crab-trap.jpg)
Crab Trap - Pesa
Kirjeldus
Krabid on vees elavad mereelukad, mitte sügelevad – see on üks olendite tüüpe, kes aeg-ajalt online slotidesse ilmuvad. Võib-olla mitte nii levinud kui kuulsad metsalised, nagu koerad või delfiinid, kuid piisavalt sageli, et hasartmängude maailmas nišš välja tuua. Neid ei ilmu sageli suurtes koletistes pesades ja NetEnti Crab Trap pesa seda trendi tõenäoliselt ei murra. See on täis võlu, üsna lihtne, keskmise variatsiooniga, krabide kogumise funktsiooniga ja lõppeb tagasihoidliku maksimumvõiduga. Kui see kõlab isuäratavalt, siis püüdkem vahelduseks mitte kala, vaid mõnda teist mereande.
Kuna krabisid püütakse tavaliselt merest, on mõttekas, et selle kõrval toimub Crab Trapi põhimäng: 6-rullilist mängupadi sisaldava konstruktsiooni kõrval riputatakse tala külge hiiglaslik kala. Igal rullikul on 4 rida ja võitude, mitte võiduliinide või meetodite arvutamiseks kasutatakse hajutatud väljamaksete süsteemi. Nagu sellistele slotikatele kohane, kus peaosas on kala või krabi, on Crab Trap esitletud positiivselt, rõõmsalt, ereda graafika ja rõõmsa heliribaga.
Krabilõksu taga olev matemaatika on keskmiselt muutlik ja annab mängijale vaikimisi tootluse 96,07%. Ja soovitame proovida Crab Trapi demot kohe mängida. See on mugav, kuna meie lehelt leiate ka tõeliselt usaldusväärse online-kasiino, kus see mänguautomaat on saadaval pärisrahaga mängimiseks.
Crab Trap pesa ülevaade
Hajus väljamaksete pesana võidavad mängijad, kui on vähemalt 7 identset madalat väljamakset, 6 identset keskmise väljamakset või 5 sama kõrged väljamaksed. Sel juhul maksed kogunevad, kuid ei esine kaskaadseid ega langevaid langusi. Krabi käivitamiseks valivad mängijad alustades panuse vahemikus 10 kuni 400 krediiti või kasutades boonusostu, kui soovite otse krabitiiki hüpata. Panuse muutmisel eemaldatakse kõik rullidel olevad lõksraamid, kuid eelmise panuse juurde naastes ilmuvad need uuesti.
Väiksemad väljamaksed Crab Trapis on kaartide auastmed J-st A-ni, keskmised väljamaksed on meritäht ja ämber vett ning kõrged väljamaksed on ujuv ja boot. Mitte just kõige huvitavamad sümbolid, aga üsna sobivad. Väärtuse poolest on 7 madala tasuga sümboli klaster väärt 1x panust, kuni 8x panust 10+ klastri puhul, 6 keskmise tasuga sümboli klaster on väärt 1x panust, kuni 8x panust 9 puhul. + klastri ja 5 kõrge tasuga sümboli klaster annab 0,4-kordse panuse, 9+ klastri puhul kuni 10-kordse panuse. Crab Trapis ei ole wilde, küll aga on paadid ja krabid teiste sümbolitena.
Kuidas mängida Crab Trap mänguautomaati
Mõelge Crab Trapi mängule üksikasjalikumalt. Blue Boat sümbol ilmub põhimängus ja tasuta keerutuste ajal kõikidele rullikutele. Iga sinine paat lisab oma positsioonile lõksraami ja 1 kuni 5 lõksraami juhuslikesse kohtadesse, millel pole veel lõksraame. Punase paadi sümbol ilmub põhimängus rullikule 4 ja tasuta keerutuste korral rullikule 3. See võib ilmuda põhimängus, kui rullikutele ilmub vähemalt 5 lõksraami, ja annab õiguse käik tagasi saata. Respinni saab ka siis, kui kõikidele rullikutele ilmub sinine paat ja lõksuraamid. Kui sinine ja punane paat korraga välja kukuvad, lisatakse lõksraamid, misjärel käivitatakse Respin. Korduskeerutuste ajal ei lange hajutuste võidukombinatsioonid välja, vaid autasustatakse ainult krabisümbolite võidud.
Üksikud krabisümbolid võivad maanduda ükskõik kuhu rullikutele, 2x2 hiidkrabisümbolid võivad maanduda rullidele 1-2 ja 4-5 ning 3x3 hiidkrabisümbolid võivad langeda rullikutele 1-3 ja 4-6. Suurt krabi kujutavad sümbolid võivad asuda täielikult või osaliselt vaateväljas. Üksikud krabid maksavad 1-, 2-, 5- või 10-kordset panust, 2x2 kolossaalset krabi maksavad x10, x20, x50 või x100 ja 3x3 kolossaalsed krabid maksavad algpanusest x100, x200, x500 või x1000.
Kui krabi sümbol satub uuesti keerutamise ajal või keerutuste ajal, mis käivitasid uuesti keerutuse, lukustub see. Kui see juhtub korduskeerutuse ajal, antakse uus korduskeerutus. Kolossaalsed krabid lukustuvad oma kohale isegi siis, kui püünisraamid neid täielikult ei kata. Korduskeerutused lõpevad, kui püünisraamiga positsioonile ei ilmu uusi krabisid. Pärast seda toovad kõik lõksraamidega positsioonidel olevad Krabi sümbolid vastavalt oma väärtusele võidu. Kui kolossaalsed krabid ei ole täielikult raamitud, lagunevad nad üksikuteks krabideks, mille väärtus varieerub 1-10 korda panusest. Osaliselt nähtavad kolossaalsed krabid muutuvad 2, 3 või 6 üksikuks krabisümboliks. Kõik raamid-lõksud, millesse on kinni jäänud krabid, eemaldatakse rullidelt. Võrele jäävad ilma krabideta püünised.
Tasuta keerutused
3, 4, 5 või 6+ hajuvussümboli maandumine põhimängus annab vastavalt 5, 7, 10 või 15 tasuta keerutust. Scatter-sümboleid kogutakse tasuta keerutuste ringi jooksul ning iga 3 kogutud hajussümboli eest saab mängija +1 tasuta keerutuse. Kõik keerutuste alguse ajal ilmuvad lõksud kantakse üle tasuta keerutustesse. Korduskeerutused käivituvad enne tasuta keerutusi, kui need aktiveeritakse samal keerutamisel. Tasuta keerutuste ajal antakse Respin, kui ilmub punane paat ja lõkse pärast Respini ei eemaldata. Korduskeerutused algavad enne järgmist tasuta keerutust. Tasuta keerutuste lõppedes kaovad rullidelt kõik lõksraamid ning baasmängu naastes lisandub ruudustikule 4 lõksraami.
Tasuta keerutuste ostmise funktsioon
Mängijad saavad osta 6 tasuta keerutust 50-kordse panuse eest. Tasuta keerutusi ostes jääb RTP samaks ja kõik põhimängu lõksud jäävad alles. Rullidele lisatakse juhuslikult kümme uut lõksu ning tasuta keerutuste lõppedes tagastatakse salvestatud lõksud rullidele.
Palgatabel
- kaardi sümbolid J, Q, K, A - x0,1-x0,8;
- meritäht - x0,1-x0,8;
- ämber vett - x0,1-x0,8;
- ujuki - x0,01-x1;
- kummisaabas - x0,4-x1;.
RTP – 96,07%
Populaarsed küsimused mänguautomaadi kohta Crab Trap
Autor: Olga Shkolina
![Just teile! Just teile!](/public/img/subscribe-automat@2x.png)
![Just teile! Just teile!](/public/img/subscribe-stars.png)