The Story of Alexander II - Pesa
Kirjeldus
Mänguautomaadi The Story of Alexander II andsid välja ettevõtte EGT arendajad. Sloti uuendatud versioon RTP-ga 95% avalikustati novembris 2020. Masina teemaks on Vana-Kreeka ning selle peategelaseks on valitud Aleksander Suur. Rullidele ilmuvad kaardi nimiväärtused, ehted, loomad. Sloti eeliste hindamiseks on soovitatav mängida demo The Story of Alexander II.
The Story of Alexander II mänguautomaatidest
Viie rullikuga mänguautomaat tõmbab tähelepanu tohutu hulga joontega. Neid on täpselt 50, parameeter on fikseeritud. Minimaalne panus on 50 münti, maksimaalne on 1000. Edu korral suurendatakse investeeringut 10 - 250 korda.
Kuidas mängida pesa The Story of Alexander II
The Story of Alexander II mänguviis on standardne. Enne mängu alustamist peate valima müntide arvu, klõpsates valikul vastava väärtusega nuppu ("50","100","250","500","1000"). See alustab rullide pöörlemist. Saadaval on ka automaatne mängurežiim, mille aktiveerimiseks tuleb vajutada noolenuppu.
Pärast keerutusi ilmuvad väljale uued sümbolid. Arendajad on valinud stiliseeritud kaardi nimiväärtused, ehted, loomad, Aleksander Suure ja tema kaaslase, aardekirstu ja sõjaelevandi.
Võidu lähenemiseks kasutati erisümboleid. Metsik on hobune. See ilmub 2–5 rullikule. Metsik element ei moodusta iseseisvaid kombinatsioone. Kuid ta saab võidukombinatsioone täiendada, asendades puuduva ikooni.
Hajus on Majakas. See ilmub põhimängu ajal rullikutele 1, 3 ja 5. Sel juhul käivitatakse 10 tasuta keerutust koos jokkeri boonusega. Kui Wild ilmub rullikutele tasuta keerutuste ajal, jääb see oma positsioonile kuni minimängu lõpuni. Tasuta keerutuste ajal saadud preemiad arvutatakse fikseeritud koefitsiendiga ilma kordajateta.
Auhinnasumma suurendamiseks pakutakse riskimängu. See käivitatakse mänguri soovil. Ülesandeks on ära arvata kaardiülikonna värv. Õige valiku korral on tasu kahekordne.
Huvitav joonis neljatasemelisest progressiivsest jackpotist. Auhinna suurus suureneb iga panusega. Iga taset tähistab kaardi mast (kasvavalt: nuiad, teemandid, südamed, labidad). Mäng algab juhuslikult, ülesandeks on lahtrite avamine. Niipea, kui samad ülikonnad ilmuvad kolmele 12-st plokist, antakse üks jackpotidest.
Maksetabel
- 9, 10 – x10/20/100;
- J, Q – x10/30/100;
- A, K – x20/40/100;
- kann, kiiver – x20/50/125;
- aardelaegas, elevant – x25/75/150;
- Aleksander, tema kaaslane – x25/100/250.
RTP (tootluse protsent panuste kogusummast) – 95%
Autor: Olga Shkolina