Ivanhoe - Pesa
Kirjeldus
Virtuaalsete mänguautomaatide loomisel kasutatakse sageli erinevaid kirjandusteoseid. Elk Studios ei jätnud kasutamata ka võimalust mänguautomaatide kollektsiooni selliste emulaatoritega täiendada.
Nii ilmus ebatavaline Ivanhoe pesa, mis võimaldab teil teoste liikmeks saada ja tunda kõiki emotsioone ja põnevust. See arendus meeldis mängijatele koheselt ja sattus klassikaliste mängude reitingu
sseIvanhoe Slotside ülevaade
Slot on valmistatud klassikalises stiilis, nii et mängijad ei näe siin mingeid erilisi uuendusi. Eripäraks on Ivanhoe kirjaniku Walter Scotti kuulsa romaani kasutamine peamise loona. Esmapilgul lihtne Ivanhoe püstolkuulipilduja viib mängijad kaugetesse päevadesse, mil peeti rüütliturniire ja tervete perede vahel oli verevaen. Tuleb oma au kaitsta ja testi eduka sooritamise korral saada auhindu.
Sümboli tähistus
Ajaloolises stiilis sisekujundus avab mängijatele originaalsed märgid, mis aitavad neil Ivanhoes suuri väljamakseid võita. Kõik need on esitatud eraldi jaotises ja neil on erinevad koefitsiendid.
Erifunktsioonidega ikoone kasutatakse:
- Bonussümbol – lipp;
- Metsik sümbol on kroon.
Need pildid aktiveerivad boonusringe ja suurendavad väljamakseid. Lisaks neile on mängul Ivanhoe peamised temaatilised sümbolid. Nende hulka kuuluvad:
- Punane seitse;
- Sinine seitse;
- BAAR;
- Arbuus;
- Sidrun;
- Kirsid
Bonusmäng
Kõik Ivanhoe slotika auhinnafunktsioonid taanduvad tasuta keerutustele. Esiteks saab kasutaja 5 keerutust, mida mängija saab kasutada tasuta. Kurss jääb muutumatuks, samas kui maksed suurenevad 2 korda. Krooni sümboliks saab Wild.
Pärast seda avaneb 4 boonustaset. Kasutaja pääseb järgmisse vooru, kui suudab koguda maksete summas vajaliku arvu punkte. Uuel tasemel saavad mängijad 3 keerutust, mille koefitsiendid on vahemikus 3 kuni 6.
Mänguprotsess
Enne Ivanhoe võrgus mängimist peaksite tutvuma teabejaotisega, kus on toodud mängu põhireeglid ja väljamaksete tabel. Mängijatele on saadaval 3 rullikut, millel asub 17 võiduliini. Peamiste parameetrite konfigureerimiseks on ette nähtud funktsiooniklahvid, mis asuvad emulaatori nurkades. Suur ümmargune nupp alustab pöörlemist.
Ülaservas on nupp automaatrežiimi lubamiseks. Vasakul küljel on nupp, mis kontrollib panuse suurust. Mängus saab panuse seada mitte tervele voorule, vaid eraldi reale. Mängija ei saa ridade arvu valida, kuna need kõik on vaikimisi fikseeritud.
Makse tehakse järgmiselt.
- Punane seitse – 3000 münti;
- Sinine seitse – 1000 münti;
- BAAR – 500 münti;
- Arbuus – 160 münti;
- Sidrun – 120
- Kirsid – 80.
Mängu väljamakse protsent on RTP – 96,3%.
Autor: Olga Shkolina