Lucky Streak 2 - Pesa
Kirjeldus
Paljude mängupakkujate kollektsioonis on sageli terve seeria samateemalisi mänguautomaate. Endorphina jätkas seda suundumust ka oma algse Lucky Streak puuviljamänguautomaatide sarja turuletoomisega. Esitletud Lucky Streak 2 pesa on selle seeria osa.
Seade erineb eelmisest versioonist vapustavate tuliste efektide, parema animatsiooni ja graafikaga. Hoolimata asjaolust, et valiti banaalne teema, avaldas pesa kasutajatele muljet erinevate boonuste ja täiustatud liidesega. Kätt saab proovida nii Lucky Streak 2 demomängus kui ka mudeli täisversioonis.
Sümboli tähistus
Mänguväljal ei näe te ebatavalisi ikoone, kõik tegelased on valitud klassikalise teema järgi. Kuid erinevalt teistest sarnastest mänguautomaatidest on siin kõik pildid hoolikalt joonistatud ja teostatud erksates värvides. Igaühe tähenduse leiab palgatabelist.
Põhimärkide hulka kuuluvad:
- Ploomid;
- Arbuusid;
- Apelsinid
- Sidrunid;
- Viinamarjad
- Kirsid
- Seitsmesed.
Mängus Lucky Streak 2 on erilise tähtsusega täht. See pilt mängib Scatteri rolli. Selle sümboli kaotamine mänguväljal toob kaasa väljamaksete suurenemise.
Bonusmäng
Pesa funktsioon on tegelaste lisafunktsioonides. Kõik ikoonid, välja arvatud Seitsmesed, võivad olla virnastatud. See tähendab, et nad saavad täita kõik seadme rullid, suurendades seeläbi kindla võidu saamise võimalusi. Lisaks võite võita Lucky Streak 2 kordajatega 50, 10 ja 2, mis kehtivad määratud panusele.
Kasutajad saavad mängu eest saadavat tasu kahekordistada. Saate selle avada pärast iga edukat pööramist. Kui soovite oma võiduga riskida, peate diileri võitma. Eraldi aknasse pannakse 5 kaarti. Avatud kaart kuulub edasimüüjale. Topeltteguri saamiseks peate välja tõmbama kaardi, mis on diileri omast kõrgem.
Mänguprotsess
Lucky Streak 2 kasutajad hindavad kindlasti uskumatult ilusat disaini ja üsna lihtsat liidest. Mänguväljal on 5 rullikut, millel tegutseb 5 aktiivset rida. Pesa allservas on juhtpaneel, mille abil on lihtne seadistada vajalikke parameetreid ja alustada mängu. Enne keerutuste alustamist peate määrama panuse suuruse, müntide nimiväärtuse ja mängurežiimi.
Igal parameetril on eraldi nupp, mida pole raske leida. Maksimaalne panus keerutuse kohta ulatub 250 mündini. Vastavalt sellele saab igale reale panna 1 kuni 50 münti. Auhinnakombinatsiooni loomiseks tuleb koguda vähemalt 3 ühesugust sümbolit.
Makse tehakse järgmiselt.
- Sidrunid, ploomid ja apelsinid – 1000–10 000 münti;
- Seitsmesed – 5000 kuni 250 000 münti;
- Kirsid – 250–10 000 münti;
- Viinamarjad ja arbuusid – 2500–25000 münti;
- Tärn – 500–12500 münti.
Protsentuaalne tootlus RTP pesa on 96%.
Autor: Olga Shkolina