Pachamama - Pesa
Kirjeldus
Seda pesa nähes mõtlevad paljud kohe ebatavalisele nimele, sest Uus-Meremaa ei näe sellist fraasi iga päev. Mõistatuse lahendamiseks käivitage algne Pachamama pesa. Tulevikku vaadates ütleme teile, et Endorphina otsustas taas pöörduda ajalooliste teemade poole ja valis süžeeks loo väikesest jumalannast, keda inka rahvas austas.
Sellest ka ebatavaline nimi, mis tähendab selle jumalanna nime. Mängides Pachamama, saate mitte ainult nautida põnevaid seiklusi, vaid ka õppida uut teavet iidsete rahvaste kultuuri kohta. Lisaks leiad kvaliteetse graafika ja palju meeldivaid boonuseid.
Sümbolite tähistused
Enamik pesa sümboleid on kujutatud erinevate loomade kujutiste kujul, kuna jumalanna Pachamama peeti maa ja viljakuse patrooniks. Mõned hõimud pidasid teda kogu inimkonna esivanemaks. Mängu Pachamama põhitegelased on:
- Infoleht;
- Sisalik;
- Ahv;
- Madu;
- Shell;
- Päike;
- Kilpkonn;
- Tiiger;
- Laama
- Müütiline lind.
Tegelaste loendit täiendatakse ka spetsiaalsete piltidega, mis täidavad erifunktsioone. Wild-sümboliks valiti maiade juhi kujutis ning boonussümboliks sai Purple Chakani amulett. Teine eriline sümbol on Red Chakani amulett, mis mängib hajutaja rolli. Nende tähenduse kohta saate lisateavet väljamaksete tabelist.
Bonusmäng
Mänguautomaadi eripäraks on temaatilise auhinnavooru olemasolu. Seda esitletakse lisamänguna, mis avaneb boonussümboliga. Aktiveerimise tulemusena ilmub ekraanile püramiid, mille üks külg on kaunistatud siltidega. Nende märkide vastas on vastavad tegurid.
Üks neist kordajatest valitakse juhuslikult. Pärast seda saab osaleja kokku leppida või valida kordaja uuesti. Katsete arv on 3, seega peaksite usaldama oma intuitsiooni. Kordaja maksimaalne väärtus ulatub 25-ni. Teine risk, mis võimaldab Pachamama lisamakseid võita, on mängu risk.
Mänguprotsess
Kasutaja peab vallutama ohtliku džungli, seega peate mänguks valmistuma. Enne keerutuste alustamist tasuks tutvuda infoosaga, mis sisaldab kogu infot reeglite kohta. Kirjeldage lühidalt protsessi ennast, alustada tasub mänguvälja struktuurist. Ekraanil on 5 rullikut, millel saab kasutada 25 võiduliini.
Mängija saab radade arvu oma äranägemise järgi muuta. Samuti peate määrama panuse suuruse ja mündi nimiväärtuse. Mängu lihtsustamiseks võite kasutada automaatrežiimi. Selles režiimis jääb määr muutumatuks. Saadaolevate panuste vahemik on 0,01 kuni 250 münti.
Väljamaksed:
- Madu – 20–500 münti;
- Müütiline lind – 2–10 000 münti;
- Laama – 20–750 münti;
- Päike – 2–50 münti;
- Sisalik – 10–100 münti;
- Leht, kilpkonn, ahv ja kest – 5–100 münti.
RTP pesa saavutab 96%.
Autor: Olga Shkolina